چه باید بکنم برای کراتینین 2.5 و پروتئین 3+

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چه باید بکنم برای کراتینین 2.5 و پروتئین 3+

در بیشتر موارد، هنگامی که کلیه آسیب می بیند سطح کراتینین بالا می رود، بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معمولا در سطح کراتینین بالا هستند. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ در مورد چگونگی کاهش کراتینین 2.5 و پروتئین 3 + به طور طبیعی. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

کراتینین 2.5 به این معنی است که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، مقدار زیادی از سموم و زباله های بیشماری در بدن وجود دارد. در حال حاضر، سلول های سالم، بیمار، مرده و بافت ها در کلیه شما هستند، بنابراین نمی تواند به خوبی برای تعادل بدن شما کار کند. برای بهبود عملکرد کلیه، ما نمی توانیم سلول ها و بافت های مرده را اصلاح کنیم، اما ما می توانیم بهترین نتیجه را برای بهبود سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشیم.

کراتینین 2.5 و پروتئین 3+ شما می تواند به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش یابد.

چه درمان هایی به کاهش کراتینین 2.5 و پروتئین 3+ کمک می کند؟

1. حذف سموم، کمپلکسهای ایمنی و زباله های اضافی، بنابراین یک محیط تمیز و خوب وجود دارد که می تواند مجددا آسیب به کلیه را متوقف کند. درمان های حذف توکسین به طور گسترده ای برای پاک کردن چیزهای ناخواسته به طور کامل استفاده می شود.

2. تعمیر سلولها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه، تعمیر شکاف فیلتراسیون گلومرولی که می تواند به توقف پروتئینوری کمک کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در بهبود عملکرد کلیه بسیار محبوب است، این یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است که با داروهای گیاهی چینی انجام می شود.

داروهای گیاهی چینی در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا به طور طبیعی با درمان 40 تا 50 دقیقه اثر خود را به اثبات برسانند، می توانند مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب برسانند که می توانند خون را به کلیه های فعال در کلیه بهبود بخشند.

این می تواند مانع فیلتراسیون گلومرولی را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2439.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید بکنم برای کراتینین 2, 5 و پروتئین 3+,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.